welcome to kalamata

visitors

counter www.com2.gr

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

visitors on the world

free counters

Κυριακή, 27 Μαρτίου 2011

ΤΟ ΠΙΣΩ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΜΑΤΖΟΥΡΑΝΗ

Τετάρτη, 23 Μαρτίου 2011

Η Ελένη Ματζουράνη μας αρέσει.. από πίσω !


Η Ελένη Ματζουράνη μας αρέσει από πίσω..




















αλλά και από μπροστά..



vanessa Hudgens ΜΠΟΥΤΙΑ ΚΩΛΑΡΑΚΙΑ ΕΞΩ

Η Vanessa Hudgens σε ένα upskirt μέσα στο αυτοκίνητο..


Η Vanessa Hudgens σε ένα upskirt μέσα στο αυτοκίνητο..

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ

















Τρίτη, 22 Μαρτίου 2011

Δευτέρα, 14 Μαρτίου 2011

ΣΤΑΡΑΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ.ΓΑΜΩ ΤΟ ΣΔΙΤ

Δευτέρα, 14 Μαρτίου 2011

Η αλήθεια για το ΣΔΙΤ και η γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου

Πόσο κόστισε η γέρυρα Ρίου-Αντιρρίου; Το συνολικό ποσό των 740 εκ ευρώ ή 252 δισ. δραχμές. Που δαπανήθηκε όλο αυτό το ποσό; Από αυτά:

- Το 10% (74 εκ. ευρώ, ή 25 δισ. δρχ.) το έβαλε η κοινοπραξία που την κατασκεύασε και την εκμεταλλεύεται.
- Το 40% (296 εκ. ευρώ – 101 δισ. δρχ.) είναι η...




συμμετοχή του δημοσίου, δηλαδή το πληρώσαμε εμείς.
- Το υπόλοιπο 50% (370 εκ. ευρώ – 126 δισ. δρχ.) είναι δάνειο από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα, με κρατικές εγγυήσεις. Που σημαίνει ότι αν στραβώσει η δουλειά, η τράπεζα θα πάρει τα λεφτά της από το κράτος, δηλαδή από εμάς. Αν δεν στραβώσει, θα τα πάρει από τα διόδια, δηλαδή πάλι από εμάς.(σ.σ. Είδες που θα πάει η σύνταξη κι ο μισθός που σου έκοψαν;)

Βάσει των συμφωνημένων, η κατασκευάστρια κοινοπραξία θα εκμεταλλεύεται τη γέφυρα μέχρι το 2039, δηλαδή επί 35 χρόνια. Από την εκμετάλλευση αυτή, υπολογίζεται ότι θα εισπράξει 1,7 δισ. ευρώ, ή 579 δισ. δραχμές. Αν αφαιρέσει κανείς τα 370 δισ. της τράπεζας, υπολείπονται 209 δισ. για την κοινοπραξία, δηλαδή 8,36 φορές παραπάνω από όσα έβαλε, ή περιθώριο κέρδους 736%.

Αν το υπολογίσουμε αυτό σε διάστημα 35 χρόνων, προκύπτει εύκολα ότι κάθε χρόνο η κατασκευάστρια κοινοπραξία θα καθαρίζει περίπου 6 δισ. δηλαδή το ¼ της αρχικής της συμμετοχής στο έργο. Δηλαδή σε 4 χρόνια θα έχει πάρει τα λεφτά της πίσω και θα της μένουν άλλα 31 χρόνια να εισπράττει.
(σ.σ. ΝΑ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΑΥΤΟ: Δηλαδή σε 4 χρόνια θα έχει πάρει τα λεφτά της πίσω και θα της μένουν άλλα 31 χρόνια να εισπράττει.)

Αυτού του είδους οι δουλειές, πριν τις βαφτίσουν «υποδειγματικά αναπτυξιακά έργα», τις λέγανε απλώς «αποικιακές». Και ο βασιλεύς Λεοπόλδος, στο Κονγκό, το 1900, με τέτοιους όρους δούλευε.

Γεννάται λοιπόν το ερώτημα πώς μπορεί κάποιος με αρχικό κεφάλαιο 25 δισ. δηλαδή όσο κοστίζει η κατασκευή ενός ολυμπιακού σταδίου μαζί με τις υπερβάσεις (και λίγο παραπάνω από όσα κατηγορείται ο Νεονάκης ότι κέρδισε στο χρηματιστήριο) να βγάλει σε τέσσερα χρόνια τα λεφτά του και εφτά φορές άλλα τόσα στα επόμενα 31 χρόνια. Η απάντηση είναι απλή: πρέπει να βρεις κάποιον να σου βάλει το υπόλοιπο 90% της επένδυσης, χωρίς καμία αξίωση στα κέρδη. Υπάρχει o Έλλην φορολογούμενος, δηλαδή εμείς.

Από πλευράς του Έλληνος φορολογουμένου, η κατάσταση έχει ως εξής:
· 101 δισ. (δηλαδή όσο η κρατική συμμετοχή) πληρώσαμε στη φάση της κατασκευής και
· 579 δισ. (δηλαδή όσα περιμένουν να εισπράξουν στην 35ετία) πληρώνουμε σε διόδια στην φάση της εκμετάλλευσης.

Αυτό σημαίνει ότι πληρώνουμε 680 δισ. για μια γέφυρα που αποδεδειγμένα στοίχισε 252, δηλαδή πληρώνουμε τη γέφυρα 2,7 φορές παραπάνω από το πραγματικό της κόστος. (Σχεδόν τρεις. Από εκεί πρέπει να βγήκε αυτό που λένε «Τρεις Γέφυρες»).

Αυτό το μοντέλο κατασκευής δημοσίων έργων ονομάζεται ΣΔΙΤ- «Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα» και διαφημίζεται ως ο πλέον σύγχρονος και αποτελεσματικός δρόμος για τις προκλήσεις του 21ου αιώνα.

Αν η γέφυρα είχε κατασκευαστεί με τις οπισθοδρομικές μεθόδους του προηγούμενου αιώνα, θα μας είχε κοστίσει 252 δισ. και θα την είχαμε αποσβέσει με τους ίδιους ρυθμούς σε 15 χρόνια και τρεις μήνες.
Αλλά ακόμα κι αν ο κράτος επέμενε να εισπράττει διόδια επί 35 χρόνια, ώστε να μαζέψει 2,7 φορές την αξία της γέφυρας, έχει κάποια διαφορά να πληρώνεις διόδια στο κράτος και όχι σε κοινοπραξίες εταιρειών. Διότι τα λεφτά που πάνε σε κοινοπραξίες δεν θα τα ξαναδούμε ποτέ, ενώ τα λεφτά που πάνε στο κράτος, όλο και κάποια τρύπα θα μπαλώσουν.

Θα μπορούσε λοιπόν κάποιος αφελής να αναρωτηθεί γιατί το κράτος, αφού πλήρωσε που πλήρωσε το 40% (296 δισ.) της γέφυρας και δανείστηκε το άλλο 50% (370 δισ.), δεν έδινε και 25 δισ. στην κατασκευάστρια εταιρεία, να φτιάξει τη γέφυρα και να πάει στο καλό, αντί να μας κάθεται 35 χρόνια στο σβέρκο σαν τον Προκρούστη και να εισπράττει διόδια. Αλλά όχι. Διότι τότε η γέφυρα θα ήταν δημόσια επένδυση, πράγμα που γενικώς δεν αρέσει στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Και διότι ως δημόσια επένδυση, θα ξέφευγε διαρκώς από τον προϋπολογισμό και από τα χρονοδιαγράμματα, για να μην πούμε ότι πιθανώς να ήταν και ελαττωματική στην κατασκευή της.

Αυτό πανηγύριζε ο Λαλιώτης όταν έτρεχε λαμπαδηδρόμος πάνω στη γέφυρα με το σορτσάκι και την ολυμπιακή δάδα: ότι μετά από είκοσι χρόνια εξουσίας, βρήκαν έναν τρόπο να φτιάξουνε το έργο χωρίς να φάνε τα λεφτά σε μίζες (πράγμα που δεν καταφέρανε π.χ. με το Κτηματολόγιο) και ο τρόπος αυτός είναι να μας κοστίζει τρεις φορές πάνω από την αξία του, μόνο και μόνο επειδή κάποιος ιδιώτης έβαλε το 10%. Αληθινά υποδειγματικό αναπτυξιακό έργο.

Αλλά το πιο άσχετο απ’ όλα είναι αυτές οι επικλήσεις στον Χαρίλαο Τρικούπη, που οραματίστηκε τη ζεύξη Ρίου Αντιρρίου για να φέρει την ανάπτυξη στη Δυτική Ελλάδα. Διότι ο Χαρίλαος Τρικούπης δεν οραματίστηκε τη ζεύξη για να περνάνε ΙΧ, που άλλωστε τότε δεν υπήρχαν καν. Την οραματίστηκε για να περάσει το τρένο. Και από τη γέφυρα Ρίου Αντιρρίου τρένο δεν περνάει, με συνειδητή πολιτική απόφαση, για να μη μειώνει τα περιθώρια κέρδους της κοινοπραξίας που την εκμεταλλεύεται. (Για τον ίδιο ακριβώς λόγο δεν περνάνε λεωφορεία από την Αττική Οδό).

Υπ’ αυτήν την έννοια, το όραμα του Τρικούπη όχι μόνο δεν υλοποιείται, αλλά καθίσταται ακόμα πιο ανεδαφικό, αφού πλέον για να περάσει τρένο πρέπει να γίνει υποθαλάσσια σήραγγα – νέοι εργολάβοι, νέος δανεισμός, νέες επωφελείς Συμπράξεις Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα- ή να το περνάνε απέναντι με το φεριμπότ.

Oλ’ αυτά είναι αμφίβολα για τα επόμενα 35 χρόνια, που το πέρασμα βρίσκεται σε ιδιωτικά χέρια, σκληρούς και αποφασισμένους φραγκοφονιάδες, αλλά οι κάτοικοι της υποανάπτυκτης Ηπείρου που περιμένουν το τρένο από την εποχή του Τρικούπη, μπορούν να νιώθουν περήφανοι για τις προκλήσεις του 21ου αιώνα.
newscode

Read more: http://www.trelokouneli.gr/2011/03/blog-post_8862.html#ixzz1GYfJhx39

Κυριακή, 13 Μαρτίου 2011

Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΜΕ ΦΟΥΣΤΑΝΙΑ ΘΕΛΕΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΙΑ............ΡΕ ΟΥΟΥΟΥΟΥ

Η Μπακογιάννη νιώθει δικαιωμένη..

Για «δικαίωση» έκανε λόγο η πρόεδρος της Δημοκρατικής Συμμαχίας, Ντόρα Μπακογιάννη σε ανακοίνωσή της σχετικά με τις αποφάσεις της Συνόδου Κορυφής, αν και υπογράμμισε ότι η Ελλάδα θα πρέπει να σώσει τον εαυτό της, προχωρώντας σε μεταρρυθμίσεις. "Οι χθεσινές εξελίξεις δικαίωσαν τη Δημοκρατική Συμμαχία που...






έλεγε ότι με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο η Ευρώπη θα μας βοηθήσει. Θέλω όμως να είμαστε ξεκάθαροι. Κανείς δεν μπορεί να μας σώσει, μόνοι μας πρέπει να σώσουμε τον εαυτό μας. Πρέπει άμεσα να συνεννοηθούμε να προχωρήσουν οι μεγάλες μεταρρυθμίσεις, οι αποκρατικοποιήσεις, η μείωση του δημόσιου τομέα και η στήριξη της ελληνικής οικονομίας. Πρώτη πράξη ευθύνης του πολιτικού συστήματος θα είναι το σχέδιο ανόρθωσης της χώρας να ψηφιστεί από 180 βουλευτές στη Βουλή, όπως έχουμε προτείνει".

SEXY ΑΘΛΗΤΡΙΕΣ

Οι 10 πιο σέξι αθλητριες στο κόσμο!

Σίγουρα είναι παραπάνω απο 10, αλλά εδώ θα συγκεντρώσουμε τις 10, που και να μην έχεις παρακολουθήσει το άθλημά τους... σίγουρα το μάτι σου έχει πέσει κάπου πάνω τους!


1) Η τενίστρια Μαρία Σαράποβα

2) H επίσης τενίστρια Άννα Κουρνίκοβα

3) Tο αστέρι του σόφτμπολ, Τζένι Φιντς


4) H γκόλφερ Ναταλί Γκούλμπις

5) Η σκιέρ Κρίστι Λέσκινεν

6) H ακοντίστρια Λέριν Φράνκο

7) H επικοντίστρια, Άλισον Στόουκ

8) H επίσης επικοντίστια Yelena isinbayeva
9) Μπία και Μπράνκα Φέρες, συγχρονισμένη κολύμβηση

10) Αμάντα Μπίαρ,Κολύμβηση
Πηγή : http://thehotstyle.blogspot.com/

Natalia Roudova

Η Natalia Rudova στο Maxim Ρωσίας -Video









Τετάρτη, 9 Μαρτίου 2011

Η ΚΑΣΕΤΑ ΤΟΥ ΚΟΥΓΙΑ

παρέχεται από
Αυτό το ιστολόγιο
Με σύνδεση από εδώ
Ο ιστός
Αυτό το ιστολόγιο
Με σύνδεση από εδώ

Ο ιστός

Τετάρτη, 9 Μαρτίου 2011

Αποκαλύψεις Κούγια για κασέτες, Πατέρα


Αποκαλύψεις για τη… διαδρομή που ακολούθησαν οι κασέτες μέχρι να βρεθούν στα χέρια του έκανε ο Αλέξης Κούγιας με χθεσινοβραδινές δηλώσεις του. Ταυτόχρονα ο πρόεδρος της Παναχαϊκής έλυσε πολλές απορίες για το πώς ακριβώς αξιοποίησε το υλικό τους, καθώς δήλωσε ότι τις άκουσε μαζί με το Νικόλα Πατέρα, ενώ μίλησε και για τις ενέργειες που θα ακολουθήσουν από την πλευρά του.
Πως βρέθηκαν οι κασέτες στα χέρια του; «Ήρθαν με έναν φάκελο στο γραφείο μου και κρίναμε πως έπρεπε να τις ακούσουμε. Προσπαθούν να με μπλέξουν με τους Πατεραίους. Τις κασέτες μου τις έστειλαν στο γραφείο μου», δήλωσε ο Αλέξης Κούγιας στην «ΕΡΑ ΣΠΟΡ».
Τι έκανε στη συνέχεια; «Πήρα τηλέφωνο τον Πατέρα με τον οποίο είχαμε να μιλήσουμε 10 χρόνια και τις ακούσαμε μαζί στο γραφείο του. Όταν τις άκουσα, μετά τις άκουσα μαζί με τον κ. Πατέρα και άλλους ανθρώπους».
Ο Κούγιας δεν έκρυψε και τι έπρεπε να γίνει μετά από αυτό: «Για εμένα θα έπρεπε να βγει και ο κ. Πατέρας και άλλοι επιφανείς παράγοντες μπροστά για να... καθαρίσουμε την ιστορία. Αυτοί είναι παράγοντες που τους εκμεταλλεύονται διάφοροι. Θα περίμενα από τον Πατέρα να τα λέει αυτά, γιατί εγώ δεν είμαι πρόεδρος του Παναθηναϊκού, ούτε πρώην πρόεδρος της Σούπερ Λίγκας. Ο Μπέος και η παρέα του δεν αφήνουν την Παναχαϊκή να ανέβει. Αν μπορεί ο Μπέος να διορίζει διαιτητή στο Άρης-Παναθηναϊκός καταλαβαίνετε τί γίνεται;»
Τι θα κάνει ο ίδιος; «Θα πάω στην Εισαγγελέα, κυρία Ράικου το πρωί και θα παραδώσω τις κασέτες που έχω στην διάθεσή μου».
Αναφερόμενος στο περιεχόμενο των συνομιλιών που υπάρχουν στις κασέτες δήλωσε: «Από αυτές που άκουσα, προκύπτουν απίστευτα πράγματα. Θα πρέπει ο Εισαγγελέας και η δικαιοσύνη να μεριμνήσει ώστε να τελειώσει η ιστορία με τα λαμόγια του ποδοσφαίρου. Είναι μία οργανωμένη υπόθεση παράγκας. Αυτοί εκτελούν συμβόλαια ανάλογα με το ποιοί είναι οι ισχυροί. Αυτό ξεκινάει από τις πιο μικρές κατηγορίες και φτάνει μέχρι την Σούπερ Λίγκα».
Παράλληλα προχώρησε και σε σύγκριση της τωρινής υπόθεσης με αυτή της παράγκας: «Τότε κόπηκαν οι εκπομπές του Τριανταφυλλόπουλου. Δεν ακούστηκαν οι κασέτες. Το θέμα ατόνησε και η Ομοσπονδία δεν έκανε τίποτα γιατί υπήρχε Ομερτά. Τότε υπήρχε ο Θωμάς. Τώρα υπάρχει ο Μπέος. Είναι ένα κύκλωμα που πουλάει υπηρεσίες σε διαφορετικά αφεντικά. Η υπόθεση συνδέεται και με τα στημένα. Αν ήμουν πρόεδρος της ΕΠΟ θα έκανα Πειθαρχική Επιτροπή και δεν θα λειτουργούσα ως Πόντιος Πιλάτος. Επιτυχημένοι παράγοντες θεωρούνταν παλιότερα οι Μητροπουλαίοι, οι Γκαγκάτσηδες και τώρα οι Μπέοι».
Ο Αλέξης Κούγιας αναφέρθηκε και στη σημερινή συνέντευξη Τύπου που δίνει στην Πάτρα: «Ο λόγος που την παραχωρώ στην Πάτρα είναι γιατί θέλω να μιλήσω ως πρόεδρος της Παναχαϊκής και όχι ως δικηγόρος του Δαλούκα».
Και κατέληξε με την εξής απορία: «Μου κάνει εντύπωση το γεγονός πως ο Δαλούκας κρύβεται όλο αυτό το χρονικό διάστημα».
ΠΗΓΗ: Theplayer.gr

Αναγνώστες