welcome to kalamata

visitors

counter www.com2.gr

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

visitors on the world

free counters

Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ΛΕΕΙ.ΕΧΕΙ ΑΔΙΚΟ?

Τρίτη, 03 Αυγούστου 2010

ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ

Ναι ειμαι ρατσιτης.Οταν βλεπω τους πακιστανους να μου κλεινουν το πεζοδρομιο και να μην μπορω να περασω,γιατι πουλανε την κλεμενη (πολλες φορες)πραματεια τους.

Ναι ειμαι ρατσιστης.Οταν βλεπω τους αλβανους να κανουν καταληψη στις παιδικες χαρες να μην αφηνουν τα παιδακια να παιξουν να απειλουν τους γονεις και να ριχνοντε στις μαμαδες.

Ναι ειμαι ρατσιστης.Οταν βλεπω τους γυφτους να πουλανε εξω απο μαγαζι μου διαφορα κηπευτικα χωρις ναπληρωνουν ενοικιο ,φορο,ΦΠΑ ΤΕΒΕ ΙΚΑ,χωρις αποδειξη και τιμολογια αγορας.

Ναι ειμαι ρατσιτης οταν βλεπω τους ρωσους, και γεωργιανους,αυτους που βαφτισε ο σημιτης ποντιους και τους εφερε εδω να ψηφισουν μπας και βγει,να πουλανε στο παζαρι τα κλεμενα της εβδομαδας και κανεις να μην τους αγγιζει.

Ναι ειμαι ρατσιστης,οταν βλεπω γεροντες στα καναλια χτυπημενους να λενε τονπονο τους γιατι καποιος αλβανος η γεωργιανος κοπριτης τους εδεσε τους φιμωσε για να τους παρει την πενιχρη συνταξη η το ελαχιστο κομποδεμα.

Ναι ειμαι ρατσιστης.οταν βλεπω το παιδι μου και το παιδι του γειτονα μου να μην εχει δουλεια γιατι καποιος αλβανος εχει παρει τη θεση με λιγοτερο μεροκαματο και χωρις ασφαλιση.

Ναι ειμαι ρατσιστης οταν βλεπω τον αλβανο να βγαινει στην τηλεοραση και με περισιο θρασος να μιλαει για τα δικαιωματα της αλβανικης κοινοτητας αλλα να μη λεει κουβεντα για το εκαστοτε θυμα

Ναι ειμαι ρατσιστης οταν βλεπω τον καριολη τον αλβανο να καιει τη σημαια μου να καταστρεφει το σταδιο μου και να φωναζει,θα σας σκοτωσουμε ολους..

Ναι ειμαι ρατσιστης οταν βλεπω τους αραπαδες που εφτασαν εδω πεινασμενοι και ως καλος ανθρωπος τους εδωσα ενα πιατο φαι,αλλα αυτοι τωρα γκετοποιησαν την αθηνα μου και πουλανε ναρκωτικα στα παιδια μου.

Ναι ειμαι ρατσιστης οταν βλεπω εναν χαροκαμενο πατερα στην τηλεοραση να κλαιει για το τριανταχρονο παλληκαρι του που το φαγανε οι γεωργιανοι για να του κλεψουν την εισπραξη.

Ναι ειμαι ρατσιστης οταν βλεπω τους γεροντες στην τηλεοραση να μιλανε για το ζευγαρι των αλβανων που τους ειχαν στη δουλεψη τους παρεχοντας τους στεγη τροφη μισθο,να λενε πως τους εδεσαν τους φιμωσαν και τους εκλεψαν.

Ναι ειμα ρατσιστης οταν βλεπω στο φαναρι το γυφτακι να καθαριζει τα τζαμια και η γυφτισα απο την αλλη μερια να δοκιμαζει την πορτα αν ειναι ανοιχτη και να αρπαζει την τσαντα.

Ναι ειμαι ρατσιστης οταν βλεπω τον αλβανο και το γεωργιανο να καραδοκουν εξω απο την τραπεζα που παιρνουν τα γεροντια τη συνταξη τους και να τους στηνουν καρτερι παρακατω να τους την αρπαξουν.

Ναι ειμαι ρατσιστης οταν βλεπω το γυφτο δηθεν παλιατζη να γυρναει τις γειτονιες και να αρπαζει το καροτσακι του παιδιου που αφησσα για λιγο στην αυλη,η το ποδηλατο του εγγονου που το αφησε για να πιει λιγο νερο.

ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΚΟΜΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑΙ ΡΕ ΕΙΜΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ.Η ΜΑΛΛΟΝ ΜΕ ΚΑΝΑΝΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες