welcome to kalamata

visitors

counter www.com2.gr

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

visitors on the world

free counters

Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

ΜΗΝ ΥΠΟΧΩΡΕΙΣ ΜΩΡΕ ΑΝΤΩΝΗ.ΣΤΕΙΛΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΣΤΟΝ ΑΓΥΡΙΣΤΟ

Τελεσίγραφο Σαμαρά: «Δεν πουλάω την πατρίδα μου»


Σε πολύ δραματικούς τόνους λίγο πριν τα μεσάνυχτα ο Αντώνης Σαμαράς φέρεται να εκμυστηρεύτηκε σε ελάχιστους συνεργάτες του ότι δέχεται αφόρητες πιέσεις από Ευρώπη και Αμερική ώστε να βάλει την υπογραφή του κάτω από το κείμενο της συμφωνίας της 26ης Οκτωβρίου.
«Δύο φορές απάντησα στον Ρεν ότι η εθνική μου αξιοπρέπεια δεν μου επιτρέπει να παίζω με τις λέξεις όπως αποδεδειγμένα ουδέποτε έκανα μέχρι τώρα.
Εγώ την πατρίδα μου δεν την πουλάω» ανέφερε συγκινημένος. Η συναισθηματική φόρτιση είναι εντονότατη κι ο ψύχραιμος Σαμαράς προσπαθεί άυπνος μια βδομάδα τώρα να κρατήσει αντιστάσεις για να αποσοβηθούν τα χειρότερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες