welcome to kalamata

visitors

counter www.com2.gr

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

visitors on the world

free counters

Παρασκευή 25 Ιουνίου 2010

ΑΦΟΥ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ,ΤΙ ΘΑ ΠΡΟΩΘΗΣΟΥΝ ΣΤΡΑΙΗΤ?

Αγγελόπουλος: "Για να προχωρήσεις σήμερα, πρέπει να είσαι γκέι"

Τα καρφιά του, στο Νίκο Μουρατίδη!



Ο Στάθης Αγγελόπουλος, καταπέλτης για τον κριτή, άλλα και παραγωγό δίσκων, μίλησε για την εμπειρία του, που είχε όταν πήγε στο Νίκο Μουρατίδη για να συνεργαστούν. Αναφέρει πως...




«Κάποτε ο Νίκος Μουρατίδης με κάλεσε στην εταιρεία Traffic, που είχε τότε η Τόνια Δραγούνη. Με ρώτησε λοιπόν: "Αν θα σου έλεγα να φορέσεις φιδίσιο παντελόνι και να βγεις στη σκηνή, θα το φόραγες;". Εγώ σκεπτόμενος τον πατέρα μου, το όνομά του, τον κόσμο που τον αγάπησε "γιατί τότε ήμουν στα πρώτα μου βήματα, δεν είχα κάνει επιτυχίες", είπα όχι. Δεν άκουσε αν είμαι καλός τραγουδιστής ή όχι. Μου απάντησε: "Κόβεσαι. Γεια σου!". Ο Μουρατίδης, που μου είναι και συμπαθής σήμερα. Δεν έχω τίποτα με κανέναν, προς Θεού... Αλλά δεν μου αρέσει αυτή η ξεφτίλα που γίνεται. Καλέσανε την Τζένη Βάνου στο "Greek Idol", γιατί τραγουδούσε ο Ντούρος ένα τραγούδι της. Η κυρία Βάνου, για να μην προσβάλει το παιδί, είπε ότι το τραγούδησε πολύ ωραία. Επιτρέπεται την κυρία Βάνου να τη βγάλουν έτσι, αντί να της αφιερώσουν ένα τραγούδι, να περάσουν να τη χαιρετήσουν όλα τα παιδιά, να υπάρχει σεβασμός σε μια τόσο μεγάλη τραγουδίστρια; Τα έχουμε ισοπεδώσει όλα;».Σ’ αυτόν το χώρο πρέπει να είσαι γκέι ή να παίρνεις ναρκωτικά για να προχωρήσεις; Ποια είναι η αξία δηλαδή του κάθε καλλιτέχνη; Να κάνω κουμπάρα τη Ναταλία Γερμανού, τον Λαζόπουλο, τον οποιοδήποτε για να μπορέσω να προχωρήσω; Δεν μπορούν να δουν την αξία ενός τραγουδιστή;».

Share on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες